Håltimme

Rasmus här!
Just nu har jag håltimme och har inte så mycket att göra mer än att här sitta vid datorn. Jag som är lite nogstalgisk av mig vill bara påpeka att det nu ganska presis är en vecka sen jag tog körkort. Som ni troligen redan har hört.

Jag vill bara berömma Elin, för den träning hon har börjat med och hoppas det håller:) Jag håller mina tummar för att hon ska lyckas.

För mig har början av denna vecka varit fartfylld med prov och redovisningar inför klassen, men jag tror att slutet på veckan blir lite lungnare. Hoppas det allafall. Slutligen vill jag baar tipsa om ett nytt bra tv-program som går på SVt, Jakten på lyckan. För mig är det oftast lyckan man ständigt söker, och man försöker method efter method. Ingen funkar fulllt ut, och aldrig får jag riktig harmoni under en längre period. Men egentligen, om man aldrig kännde att något inte var riktigt bra, hur ska man då veta att något är bra?

Få nog infinna mig i att jag aldrig kommer att hitta den sanna lyckan, något kommer alltid vara i vägen för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0