Härlig fredagskväll

Rasmus här!

Idag har det varit en vanlig fredagskväll, fredagsmys med familjen. Med god mat som potatisgratäng och Entrecote. Vid middagsbodet har samtalet varit kärlek, att den kommer när man minst anar det. Att du lättare hittar kärleken om du är aktiv, går ut på kvällarana, tränar och träffar folk dagligen.

För mig har kärlekens pussel alltid varit svårt att få ihop, och jag börjar ofta inom situationstecken intresserad i tjejer, som inte är intresserad av mig. Men Nu under 2011 tänkte jag bli mer aktiv, och kanske så kommer det iår. Vem vet?

Som Elin skrev i det förra blogginlägget så har jag nu tagit körkort, och nu efteråt känns det jätte skönt, men även lite konstigt. Att jag bara kan ta bilen någonstans när jag vill. Det är en enorm frihet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0