Rasmus


Hej och välkommen till min och Elins nya blogg. Jag heter Rasmus och ska berätta lite om mig själv.

Jag går teknikprogrammet med design inriktning på Haraldsbogymnasiet. Mycket av min tid går till plugg och jag har ganska ofta nördglasögonen på mig för att kunna komma in på min drömubildning arkitektur. En blandning mellan krektivitet och teknik som passar mig.

På fritiden tar jag det ofta lungt och är med familjen. Jag är ganska bra på att koppla av och inte göra någonting och många beskriver mig ofta som en lugn person. Jag går promenader nästan varje dag, men det händer ibland att jag tar en tur ut i längdskidspåret och tränar. 

Nu den närmaste tiden har mycket fokus liggat kring att ta körkort och jag har övningskört nästan varje dag hela jullovet. På onsdag har jag uppkörning nämligen och laddar för fullt!



Så här ser ja ut en sommardag vid sjön:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0